Projektet godkänt!

De som har läst mitt första inlägg vet att bloggen Annorlundapappan är ett projekt som skapats för kursen Bibliotek i nätverkssamhället vid Lunds universitet. För några dagar sedan redovisade jag projektet vid ett seminarim och fick godkänt på kursen samt många positiva kommentarer.
Min handläggare Hanna Carlsson skrev:
”Jag tycker att du har gjort ett fantastiskt bra projekt! Både rapporten och bloggen är välformulerade och initierade. Det verkar också som att du lyckats fylla ett tomrum med din blogg, vilket märks i de många kommentarer du redan fått. Jag säger många eftersom enstaka kommentarer under en lång period oftast är vad många bloggare kan förvänta sig. Mycket av uppmärksamheten beror säkert på att du marknadsfört och gjort den synlig men också på att du skriver intressanta och välformulerade inlägg med en auktoritet som endast egen erfarenhet och en personlig ton kan ge. Blogge upplevs uppenbarligen som relevant för många så känn dig stolt!”
Det gör jag. Det känns förstås jättebra att få ett fint omdöme från universitetet, men framför allt blir jag glad att det verkar som att det är många som tycker att det jag skriver är intressant. Kanske kan jag hjälpa någon att hitta en bok som de inte ens visste att de behövde.
Kursen är slut men bloggen kommer att fortsätta. Lita på det.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

